Salgsbetingelser
Ved kjøp i nettbutikken aksepterer du følgende vilkår:
Bestilling
▪︎ Prisene i nettbutikken er oppgitt inkludert merverdiavgift.
▪︎ Vi sender kun til Norge.
▪︎ Sendinger til Svalbard vil få et ekstra frakt-gebyr. Dette skjer automatisk i handlekurven.
▪︎ Du er selv ansvarlig for å registrere riktig personopplysninger. Dersom du oppgir feil adresse, altså som ikke er registrert hos posten, vil pakken bli sendt i retur og du vil bli belastet med et gebyr.
▪︎ Du vil få en automatisk ordrebekreftelse på epost straks bestillingen er gjennomført.
▪︎ Husk å sjekke i spam-filter.
Ønsker du å bestille til en skole eller barnehage?
▪︎ Send oss en e-post med ønskede produkter (f.eks. legg produktene i handlekurven, ta et skjermbilde og legg dette ved i mailen).
▪︎ Husk å oppgi leveringsadresse, fakturaadresse og evt. referanse/ressursnummer/organisasjonsnummer for EHF.
Endring av bestilling
▪︎ Din bestilling pakkes og sendes som oftest samme dag eller dagen etter den er mottatt, så dersom du trenger å endre noe, må du straks ta kontakt med oss på telefon: 95425262 eller e-post.
▪︎ Vi kan dog ikke garantere at endringer kan gjøres.
Betaling
Vi bruker VIPPS og Klarna Checkout som betalingsløsning:
Vipps
Betal raskt og enkelt med Vipps. Overføringen går via Adyen og du trenger kun følge instruksene i Vipps-appen. Beløpet blir reservert når ordren er bekreftet og pengene trekkes når ordren er sendt.
Klarna
Kjøp nå. Betal senere
Kjøp det du ønsker deg i dag. Betal etter at du har mottatt varene. Din 30 dagers betalingsperiode starter når produktet sendes. Klarna-appen gir deg full oversikt over betalinger og gjør det enkelt å returnere varer.
Del opp.
Del opp kjøpet ditt i håndterbare avdrag. Du legger inn en enkel kredittsøknaden, og får svar umiddelbart om du er godkjent og kan fullføre bestillingen. Når du har blitt godkjent og kjøpet er gjennomført administrerer du betalinger i Klarna-appen.
Betal nå. Raskt. Enkelt. Trygt.
Handle dine favoritter og betal raskt og trygt med et debet- eller kredittkort. Som Klarna-kunde lagres dine foretrukne betalings- og faktureringsopplysninger, så de ligger klare neste gang du handler. Det er raskt, enkelt og trygt. Og du har full kontroll.
Levering og leveringstid
▪︎ Vi sender våre produkter med Posten/Bring og Postnord. Du velger selv på hvilken måte i utsjekken i nettbutikken.
▪︎ Normal leveringstid: 1-3 dager.
Sporing av pakken
▪︎ Så fort pakken er sendt, vil du få en e-post fra oss med et sendingsnummer/sporingsnummer. Vi anbefaler deg å følge med på dette frem til pakken er mottatt. Trykk på nummeret så kommer rett inn til sporing av pakken.
▪︎ Du vil få en sms og en epost av Posten/Bring eller Postnord når pakken er fremme. Last gjerne ned Posten og Postnords apper, da kan du enkelt følge med.
VIKTIG! Pakker som ikke blir hentet
▪︎ Pakker som ikke blir hentet innen hentefristen vil bli returnert til oss. Du vil da bli belastet med porto, returporto og et administrasjonsgebyr. (Varierende, opp til kr 500,-)
▪︎ Kreditering av produktene skjer først når pakken er mottatt og kontrollert hos oss.
▪︎ NB: Vær oppmerksom på at din eventuelle faktura kan ha forfalt.
Retur / Angrerett
▪︎ Angrerettloven gir anledning til å angre ditt kjøp i sin helhet innen 14 dager. Det forutsettes at varen ikke er brukt.
▪︎ Benytt orginalemballasjen ved retur. Last ned og fyll ut angrerettskjema og legg det ved. Kjøper betaler retur-porto.
▪︎ Beløpet for produktene blir tilbakebetalt straks vi har mottatt og kontrollert pakken. Vær oppmerksom på at din eventuelle faktura kan ha forfalt!
Reklamasjon
Hvis du er så uheldig at du mottar en vare med feil eller mangler, må du straks ta kontakt med oss på e-post og legge ved et bilde av skaden/feilen: info@sjarmtroll.no
Org.nummer: 980046702 MVA
Tlf: 95425262
E-post: info@sjarmtroll.no
Returadresse, etter avtale:
Sjarmtroll.no
Krangeveien 25
1459 Nesodden
* Sjarmtroll.no kan ikke pålegges ansvar for handlinger som har ført - direkte eller indirekte - til uønskede konsekvenser som følge av bruk av våre produkter.
Feil produkt
Du er selv ansvarlig for å sjekke at du har mottatt riktig vare før du tar av emballasjen. Dersom du har mottatt et annet produkt enn det du har bestilt, ta kontakt med oss på e-post så hjelper vi deg videre: info@sjarmtroll.no.
Giveaway / konkurranser
Vi arrangerer stadig konkurranser på Facebook og Instagram. Navnet på vinnerne blir publisert på sosiale medier, og/eller i nettbutikken vår. Vennligst merk at vinnere må kontakte oss på e-post (info@sjarmtroll.no) innen 30 dager for å få premien tilsendt.