KJØP JULEGAVER NÅ - begrenset lagerbeholdning
Til kassen
Totalt: 0

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0,-

Kontakt oss

Telefon
08.00-16.00 Ring oss på 95425262

Ofte stilte spørsmål

Betaling  

Hvordan kan jeg betale? 

🔒 På Sjarmtroll.no betaler du trygt og enkelt med enten VIPPS eller Klarna.

VIPPS har raskt blitt en av Norges største betalingsformidlere, og du kan enkelt velge denne betalingsløsningen når du kommer til kassen. 

Klarna:

  • Kortbetaling: Betal med VISA, Mastercard, American Express eller Discover. Det er ingen gebyrer ved kortbetaling. 
  • Faktura:  ★ NYHET! Betal gebyrfritt innen 30 dager med Klarna faktura
  • Delbetaling: Betal litt hver måned.

Siden du ikke trenger å betale før du har mottatt varene dine, trenger du heller ikke tenke på kortnummer eller passord når du kommer til "kassen".

 

Frakt, sporing og levering 📦

Hva koster frakten? Frakten er på kr 39,- eller 79,- avhengig av størrelse/vekt på produkter i din bestilling. Fraktprisen blir beregnet i kassen.
Når vil jeg motta pakken min? Vi pakker og sender produktene samme dag som du legger inn din bestilling, eller neste virkedag. Pakken sendes rett til postkassen din. Dersom den er for stor, vil du få en hentemelding. 

Vårt mål er at alle bestilte varer skal være mottatt av kunden i løpet av 1-3 dager fra bestillingen er registrert.

* Vi forbeholder oss retten til at det kan ta lengre tid.
Kan jeg spore pakken min? Det kan du! Så fort pakken er sendt, vil du få en e-post fra oss med et sendingsnummer/
sporingsnummer. Vi anbefaler deg å følge med på dette frem til pakken er mottatt. Du vil få en sms og en epost av Posten/Bring når pakken er fremme.
Hvilken fraktleverandør bruker dere?

Våre produkter blir fraktet med Posten/Bring, som leverer pakken i din postkasse så sant det er plass.

Dersom pakken er for stor for, vil den bli levert til din nærbutikk. Du vil da motta en e-post og sms fra Posten/Bring når den er klar for henting.

Vi leverer kun til adresser i Norge.

Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?

- Pakker som ikke er hentet innen hentefristen på 14 dager vil bli returnert til oss. Du vil da bli belastet med porto, returporto og et administrasjonsgebyr (varierende, opp til kr 500,-)

- Kreditering av produktene skjer først når pakken er mottatt og kontrollert hos oss.

- NB: Vær oppmerksom på at din eventuelle faktura hos Klarna kan ha forfalt.

Dine personopplysninger

Hva om jeg legger inn feil informasjon?

- Du er selv ansvarlig for å registrere riktig personopplysninger ved bestilling. Dersom du f.eks. har skrevet galt mobilnummer og pakken din ikke blir hentet, blir den automatisk sendt i retur til oss.

Har du mistanke om at adresse eller mobilnummer er registrert feil?
Ta kontakt med oss på tlf 95 42 52 62 eller send en epost til info@sjarmtroll.no, så skal vi prøve å endre på dette før pakken sendes av gårde.

Produkter og whiteboardtusjer

Følger det med tusjer til produktene deres? Nei, Whiteboard-tusjer selges separat, men det kan enkelt legges til i bestillingen din når du kommer til handlekurven. Selges i pakke med 3 stk.
Hva slags tusjer bør jeg bruke til deres produkter?

Vi anbefaler våre whiteboard-tusjer da disse er grundig testet på våre produkter gjennom flere år.

Whiteboard-tusjer kjøpt av andre produsenter kan inneholde mer permanente pigmenter som gjør det vanskeligere å vaske bort.

Jeg trenger oversikt i hverdagen. Bør jeg velge Ukeplan eller Månedsplan? Det kommer an på hvilke behov akkurat du/din familie har. Om dere er en familie bestående av både barn og voksne med hektiske hverdager og mange planer i løpet av en uke, anbefaler vi Ukeplanen. Da får hvert familiemedlem sin egen rute hver dag, hele uka. 

Månedsplanen er genial for dere som ønsker oversikt over en lengre periode av gangen. Vi vet at mange enslige voksne, og voksne par gjerne velger Månedsplanen, siden de da får oversikt over en hel måned av gangen, og ikke trenger mer enn èn rute pr. dag. 

Flere ender faktisk opp med både ukeplan og månedsplan, og blir like avhengige av begge.
Jeg har integrert/innebygd kjøleskap, kan jeg kjøpe Ukeplan eller Månedsplan? Absolutt! Dersom du har innebygd kjøleskap eller ønsker å ha planleggeren hengende på en vegg, så kan du bruke klisterputene som følger med. Klisterputene er dobbeltsidige teipbiter som enkelt kan fjernes fra underlaget uten å lage merker.
Hvilken størrelse bør jeg velge på Ukeplanen? Og hvor mange kolonner?

Ukeplanen kommer i to størrelser: Liten og stor.

De fleste velger Stor Ukeplan da denne gir deg større ruter med bedre plass til å skrive i.

Dersom du har liten plass på kjøleskapet, eller ikke har behov for så store ruter, kan Liten Ukeplan være perfekt for deg. 

Ang. antall kolonner så anbefaler vi å velge en ekstra kolonne (om mulig) som kan brukes til middager eller fellesaktiviteter. Eks: er dere 5 i familien, kan dere velge en ukeplan med 6 kolonner. 

Jeg har lyst på symboler og bilder på min ukeplan/månedsplan!

Da trenger du "Magnetark" som du kan finne HER. Symboler lastes ned gratis herfra!

PS: Magnetiske symboler og bilder fungerer kun når du har planleggeren festet magnetisk til kjøleskapet.

Hvordan får jeg produktet mitt helt rent?

Dersom du bruker våre whiteboardtusjer kan produktene enkelt vaskes rene med en fuktig klut (vi anbefaler microfiberklut). 

Hvis vann og klut ikke er nok, kan tusjrester vaskes bort med egnet whiteboard-vask eller væske som inneholder alkohol (antibac/håndsprit). Vennligst merk: Ikke bruk isopropanol (teknisk sprit).

PS:
- Viskeklossen bak på tusjene er egnet til korrigering når skriften er «fersk».
- Vennlist ikke gni bort tusjen med fingrene. 

Hvis du fortsatt ikke får den fin, så kan du kontakte oss på e-post: info@sjarmtroll.no

Jeg bestilte tusjer sammen med min ukeplan/månedsplan, men de fulgte ikke med likevel.  Noen ganger setter tusj-pakken seg fast innerst i esken de blir levert i. Vennligst dobbeltsjekk om dette kan ha skjedd med dine tusjer og. Hvis ikke tar du kontakt med oss så skal vi selvsagt hjelpe deg: info@sjarmtroll.no 
Jeg mottok en "speilvendt" ukeplan, kan dere sende meg en ny? Ukeplanen er laget slik at den skal henge på høykant med navnene øverst og ukedagene vertikalt. Se bildene her i nettbutikken. Det er altså ingen produktsjonsfeil, den må kun snus riktig vei :-)

Gratis symboler 🙌

Hvor kan jeg laste ned gratis symboler til et produkt?

Gratis symboler kan lastes ned herfra 😃

Hvordan fester jeg symbolene på produktet mitt?

Dersom du har Oppgavekalenderen eller Stjernedryss gjør du følgende: 

  1. ​​​​Last ned og print ut symbolene/oppgavene
  2. Klipp ut symbolene/oppgavene du vil bruke.
  3. Klistre ​​​​en bit Magnetark på baksiden av hver oppgave slik at de fester seg magnetisk til produktene. 👏
     

Dersom du har Månedsplan eller Ukeplan festet magnetisk til kjøleskapet gjør du følgende: 

  1. Last ned og print ut symbolene.
  2. Klipp ut symbolene du vil bruke.
  3. Klistre ​​​​en bit Magnetark på baksiden av hvert symbol slik at de fester seg magnetisk til planleggeren din. 😎
     

Dersom du har Månedsplan eller Ukeplan hengende på veggen eller et integrert kjøleskap:

  1. Last ned og print ut symbolene.
  2. Klipp ut symbolene du vil bruke.
  3. Bruk litt tack-it eller lignende på baksiden av hvert symbol og fest de på planleggeren din. 🥳

Rabattkoder / tilbud

Har dere en rabattkode?

Nei, dessverre. Siden etterspørselen på produktene våre er såpass høy, gir vi svært sjelden rabattkoder. 

Kommer produktene deres på tilbud? 

Siden etterspørselen på produktene våre er såpass høy, har vi svært sjelden tilbud. Vi har heller ikke nok varer til å kjøre Black Friday eller julesalg.  

Julegaver 🎁

Jeg ønsker å kjøpe julegaver fra dere. Hvilke bytteregler gjelder?

Vi er ganske fleksible når det gjelder julegaver og ønsker selvsagt at både kjøper og mottaker skal bli fornøyde 🎁
Likevel må det være innenfor følgende regler:

  • Vanlige regler for retur/angrerett gjelder i 14 dager.
  • Etter 14 dager kan julegaver byttes (ikke refunderes) 
  • Bytt så raskt som mulig og senest innen 31.01.22.
  • Julegaven være ubrukt og i originalemballasjen. Dette fordi varen skal kunne selges igjen som ny.
  • Vi må enten ha kvitteringen (som kjøper har fått på mail) eller navnet på personen som kjøpte gaven. 
  • Angrerettskjema kan lastes ned her og må legges ved. Returporto bli ikke dekket av oss.
  • Salgsvarer kan ikke byttes etter 14 dager.                                   

Reklamasjon

Hva gjør jeg dersom det jeg mottar et produkt med feil eller mangler? 

Da hjelper vi deg selvsagt med dette! Ta et bilde av produktet og send en mail til oss der du beskriver hva som er galt med produktet: info@sjarmtroll.no 

Angrerett

Hva gjør jeg dersom jeg angrer på kjøpet mitt? 

Angrerettloven gir anledning til å angre ditt kjøp i sin helhet innen 14 dager. Det forutsettes at varen ikke er brukt og at forseglingen er intakt.

Benytt orginalemballasjen ved retur. Last ned og fyll ut angrerettskjema og legg det ved. Kjøper betaler returporto.

Tilbakebetalingen for produktet blir gjennomført straks vi har mottatt og kontrollert pakken. Vær oppmerksom på at din eventuelle faktura hos Klarna kan ha forfalt.

Se flere salgsbetingelser her.