Rask levering  |  Frakt fra 39*  |  Obs: Begrenset varelager!

FAQ

BETALING

➤ Hvordan kan jeg betale?

Hos oss betaler du trygt og enkelt med kort, faktura, delbetaling eller Vipps!

Vipps
Vipps har raskt blitt en av Norges største betalingsformidlere, og du kan enkelt velge denne betalingsløsningen når du kommer til kassen. 

Sjarmtroll faktura (Avarda)
- Få varene hjem før du betaler
- Fakturaen forfaller 30 dager etter kjøpet

Sjarmtroll delbetaling (Avarda)
- Betal litt hver måned

Kortbetaling
Betal med VISA, Mastercard, American Express eller Discover. Ingen gebyrer ved kortbetaling.
 

FRAKT, SPORING, LEVERING 📦

➤ Hva koster frakten?
Frakten er på kr 39,- eller 79,- avhengig av størrelse/vekt på produkter i din bestilling. Fraktprisen blir beregnet i handlekurven.

➤ Når vil jeg motta pakken min?
Vi pakker og sender produktene samme dag som du legger inn din bestilling, eller neste virkedag. Hvis det ikke er plass, henges den på døren eller leveres til nærmeste hentested. Du vil da få e-post og sms fra Posten/Bring med hentekode.

Vårt mål er at alle bestilte varer skal være mottatt av kunden i løpet av 1-3 dager fra bestillingen er registrert.
* Vi forbeholder oss retten til at det kan ta lengre tid.

➤ Kan jeg spore pakken min?
Det kan du! Så fort pakken er sendt, vil du få en e-post fra oss med et sendingsnummer/
sporingsnummer. Vi anbefaler deg å følge med på dette frem til pakken er mottatt. Du vil få en sms og en epost av Posten/Bring når pakken er fremme.

➤ Hvilken fraktleverandør bruker dere?
- Våre produkter blir fraktet med Posten/Bring, som leverer pakken i din postkasse. Hvis det ikke er plass, henges den på døren eller leveres til nærmeste hentested. Du vil da få e-post og sms fra Posten/Bring med hentekode.

- Vi leverer kun til adresser i Norge.

➤ Hva skjer om jeg ikke henter pakken min?
- Pakker som ikke er hentet innen hentefristen vil bli returnert til oss. Du vil da bli belastet med porto, returporto og et administrasjonsgebyr (varierende, opp til kr 500,-)

- Kreditering av produktene skjer først når pakken er mottatt og kontrollert hos oss.

- NB: Vær oppmerksom på at din eventuelle faktura kan ha forfalt.


➤ Hva gjør jeg hvis mottar feil produkt?
Du er selv ansvarlig for å sjekke at du har mottatt riktig vare før du tar av emballasjen. Dersom du har mottatt et annet produkt enn det du har bestilt, ta kontakt med oss på e-post så hjelper vi deg videre: info@sjarmtroll.no.

 

JULEGAVER 🎁

➤ Hvilke regler gjelder mtp julegaver?

- Det er den som har kjøpt gaven, som har angreretten.

- Har du mottatt en julegave så har vi utvidet bytteretten til 31.01. Gaven kan byttes, men ikke refunderes. Du må selv betale returfrakten.

- Julegaven må være ubrukt og i originalemballasjen. Dette fordi varen skal kunne selges igjen som ny.

- I forkant av byttet må du kontakte oss på info@sjarmtroll.no og oppgi hvem du har fått gaven fra.




ANGRERETT, RETUR, REKLAMASJON

Dette kan du lese om her.

 

DINE PERSONOPPLYSNINGER

➤ Hva om jeg legger inn feil informasjon?

- Du er selv ansvarlig for å registrere riktig personopplysninger ved bestilling. Dersom du f.eks. har skrevet galt mobilnummer og pakken din ikke blir hentet, blir den automatisk sendt i retur til oss.

- Har du mistanke om at adresse eller mobilnummer er registrert feil? Ta kontakt med oss på tlf 95 42 52 62 eller send en epost til info@sjarmtroll.no, så skal vi prøve å endre på dette før pakken sendes av gårde.

 

RABATTKODER / TILBUD

➤ Har dere en rabattkode jeg kan bruke? Og kommer produktene deres på tilbud?

Nei, pga. høy etterspørsel og begrenset varelager har vi svært sjelden tilbud eller rabattkoder. Vi fokuserer heller på høy kvalitet og gode kundeopplevelser året rundt ❤️ Ingen grunn til å være redd for at det du bestiller fra oss kommer på tilbud noen dager senere.

 

GRATIS SYMBOLER ⭐️

➤ Hvor kan jeg laste ned gratis symboler til et produkt?
Det laster du ned herfra 😃

➤ Hvordan fester jeg symbolene på produktet mitt?

På Oppgavekalenderen eller Stjernedryss:
1) ​​​​Last ned og print ut symbolene/oppgavene
2) Klipp ut symbolene/oppgavene du vil bruke.
3) Klistre ​​​​en bit Magnetark på baksiden av hver oppgave slik at de fester seg magnetisk til produktene.

På Månedsplan og Ukeplan som henger magnetisk på kjøleskapet: 
1) Last ned og print ut symbolene.
2) Klipp ut symbolene du vil bruke.
3) Klistre ​​​​en bit Magnetark på baksiden av hvert symbol slik at de fester seg magnetisk til planleggeren din. 😎


På Månedsplan og Ukeplan som henger på vegg eller integrert kjøleskap:
1) Last ned og print ut symbolene.
2) Klipp ut symbolene du vil bruke.
3) Bruk litt tack-it eller lignende på baksiden av hvert symbol og fest de på planleggeren din.

Magnetark kjøper du her.

 

PRODUKTER

➤ Følger det med tusjer til produktene deres?
Nei, whiteboardtusjer selges separat, men du kan enkelt legge det til bestillingen din på hver produktside som trenger tusjer.

➤ Hva slags tusjer bør jeg bruke til deres produkter?
Vi anbefaler våre whiteboardtusjer da disse er giftfrie og grundig testet på våre produkter gjennom flere år. Whiteboardtusjer kjøpt av andre produsenter kan inneholde mer permanente pigmenter som gjør det vanskeligere å vaske bort.

➤ Bør jeg velge Ukeplan eller Månedsplan?
Det kommer an på hvilke behov akkurat du/din familie har.

Om dere er en familie bestående av både barn og voksne med hektiske hverdager og mange planer i løpet av en uke, anbefaler vi Ukeplanen. Da får hvert familiemedlem sin egen rute hver dag, hele uka. 

Månedsplanen er genial for dere som ønsker oversikt over en lengre periode av gangen. Vi vet at mange enslige voksne, og voksne par gjerne velger Månedsplanen, siden de da får oversikt over en hel måned av gangen, og ikke trenger mer enn èn rute pr. dag. 

Flere kjøper både Ukeplan og Månedsplan, siden de dekker litt ulike behov.

 

➤ Jeg har integrert/innebygd kjøleskap, kan jeg kjøpe Ukeplan eller Månedsplan?
Absolutt! Dersom du har innebygd kjøleskap eller ønsker å ha planleggeren hengende på en vegg, så kan du bruke klisterputene som følger med. Klisterputene er dobbeltsidige teipbiter som enkelt kan fjernes fra underlaget uten å lage merker.

➤ Hvilken størrelse bør jeg velge på Ukeplanen? Og hvor mange kolonner?
Ukeplanen kommer i to størrelser:

De fleste velger Stor Ukeplan da denne gir deg større ruter med bedre plass til å skrive i.

Dersom du har liten plass på kjøleskapet, eller ikke har behov for så store ruter, kan Liten Ukeplan være perfekt for deg. 

Ang. antall kolonner så anbefaler vi å velge en ekstra kolonne (om mulig) som kan brukes til middager eller fellesaktiviteter. Eks: er dere 5 i familien, kan dere velge en ukeplan med 6 kolonner. 

➤ Jeg vil pynte Ukeplanen / Månedsplanen med symboler og bilder. Hva gjør jeg?

Symboler lastes ned gratis her! Og så trenger du Magnetark for å feste symbolene. 

* Magnetark kan kun brukes dersom ukeplanen henger magnetisk til kjøleskapet. Henger ukeplanen på integrert kjøleskap/vegg må symbolene festes med tack-it el.

➤ Hvordan får jeg produktet mitt helt rent?
Dersom du bruker våre whiteboardtusjer kan produktene enkelt vaskes rene med en fuktig klut (vi anbefaler microfiberklut). 

Hvis vann og klut ikke er nok, kan tusjrester vaskes bort med egnet whiteboard-vask eller væske som inneholder alkohol (antibac/håndsprit). Vennligst merk: Ikke bruk isopropanol (teknisk sprit).

PS: Viskeklossen bak på tusjene er egnet til korrigering når skriften er «fersk». Vennlist ikke gni bort tusjen med fingrene. 

➤ Jeg bestilte tusjer sammen med min ukeplan/månedsplan, men de fulgte ikke med likevel. 
Noen ganger setter tusjpakken seg fast innerst i esken de blir levert i. Vennligst dobbeltsjekk om dette kan ha skjedd med dine tusjer og. Hvis ikke tar du kontakt med oss så skal vi selvsagt hjelpe deg: info@sjarmtroll.no 

​​➤ Jeg mottok en "speilvendt" ukeplan, kan dere sende meg en ny?
Ukeplanen er laget slik at den skal henge på høykant med navnene øverst og ukedagene vertikalt. Se bildene i nettbutikken. Det er altså ingen produktsjonsfeil, den må kun snus riktig vei :-)