Spørsmål & svar
Betaling
Hvordan kan jeg betale? |
Hos oss betaler du trygt og enkelt med kort, faktura, delbetaling eller Vipps! Vipps Sjarmtroll faktura (Avarda) Sjarmtroll delbetaling (Avarda) Kortbetaling |
Frakt, sporing og levering 📦
Hva koster frakten? | Frakten er på kr 39,- eller 79,- avhengig av størrelse/vekt på produkter i din bestilling. Fraktprisen blir beregnet i handlekurven. |
Når vil jeg motta pakken min? | Vi pakker og sender produktene samme dag som du legger inn din bestilling, eller neste virkedag. Hvis det ikke er plass, henges den på døren eller leveres til nærmeste hentested. Du vil da få e-post og sms fra Posten/Bring med hentekode. Vårt mål er at alle bestilte varer skal være mottatt av kunden i løpet av 1-3 dager fra bestillingen er registrert. * Vi forbeholder oss retten til at det kan ta lengre tid. |
Kan jeg spore pakken min? | Det kan du! Så fort pakken er sendt, vil du få en e-post fra oss med et sendingsnummer/ sporingsnummer. Vi anbefaler deg å følge med på dette frem til pakken er mottatt. Du vil få en sms og en epost av Posten/Bring når pakken er fremme. |
Hvilken fraktleverandør bruker dere? |
Våre produkter blir fraktet med Posten/Bring, som leverer pakken i din postkasse. Hvis det ikke er plass, henges den på døren eller leveres til nærmeste hentested. Du vil da få e-post og sms fra Posten/Bring med hentekode. Vi leverer kun til adresser i Norge. |
Hva skjer om jeg ikke henter pakken min? |
- Pakker som ikke er hentet innen hentefristen vil bli returnert til oss. Du vil da bli belastet med porto, returporto og et administrasjonsgebyr (varierende, opp til kr 500,-) - Kreditering av produktene skjer først når pakken er mottatt og kontrollert hos oss. - NB: Vær oppmerksom på at din eventuelle faktura kan ha forfalt. |
Hva gjør jeg hvis mottar feil produkt? | Du er selv ansvarlig for å sjekke at du har mottatt riktig vare før du tar av emballasjen. Dersom du har mottatt et annet produkt enn det du har bestilt, ta kontakt med oss på e-post så hjelper vi deg videre: info@sjarmtroll.no. |
Dine personopplysninger
Hva om jeg legger inn feil informasjon? |
- Du er selv ansvarlig for å registrere riktig personopplysninger ved bestilling. Dersom du f.eks. har skrevet galt mobilnummer og pakken din ikke blir hentet, blir den automatisk sendt i retur til oss. - Har du mistanke om at adresse eller mobilnummer er registrert feil? |
Produkter og whiteboardtusjer
Følger det med tusjer til produktene deres? | Nei, whiteboardtusjer selges separat, men du kan enkelt legge det til bestillingen din på hver produktside som trenger tusjer. |
Hva slags tusjer bør jeg bruke til deres produkter? |
Vi anbefaler våre whiteboardtusjer da disse er grundig testet på våre produkter gjennom flere år. Whiteboard-tusjer kjøpt av andre produsenter kan inneholde mer permanente pigmenter som gjør det vanskeligere å vaske bort. |
Jeg trenger oversikt i hverdagen. Bør jeg velge Ukeplan eller Månedsplan? | Det kommer an på hvilke behov akkurat du/din familie har. Om dere er en familie bestående av både barn og voksne med hektiske hverdager og mange planer i løpet av en uke, anbefaler vi Ukeplanen. Da får hvert familiemedlem sin egen rute hver dag, hele uka. Månedsplanen er genial for dere som ønsker oversikt over en lengre periode av gangen. Vi vet at mange enslige voksne, og voksne par gjerne velger Månedsplanen, siden de da får oversikt over en hel måned av gangen, og ikke trenger mer enn èn rute pr. dag. Flere ender faktisk opp med både ukeplan og månedsplan, og blir like avhengige av begge. |
Jeg har integrert/innebygd kjøleskap, kan jeg kjøpe Ukeplan eller Månedsplan? | Absolutt! Dersom du har innebygd kjøleskap eller ønsker å ha planleggeren hengende på en vegg, så kan du bruke klisterputene som følger med. Klisterputene er dobbeltsidige teipbiter som enkelt kan fjernes fra underlaget uten å lage merker. |
Hvilken størrelse bør jeg velge på Ukeplanen? Og hvor mange kolonner? |
Ukeplanen kommer i to størrelser: Liten og stor.
De fleste velger Stor Ukeplan da denne gir deg større ruter med bedre plass til å skrive i. Dersom du har liten plass på kjøleskapet, eller ikke har behov for så store ruter, kan Liten Ukeplan være perfekt for deg. Ang. antall kolonner så anbefaler vi å velge en ekstra kolonne (om mulig) som kan brukes til middager eller fellesaktiviteter. Eks: er dere 5 i familien, kan dere velge en ukeplan med 6 kolonner. |
Jeg har lyst på symboler og bilder på min ukeplan/månedsplan! |
Da trenger du "Magnetark" som du kan finne HER. Symboler lastes ned gratis herfra! PS: Magnetiske symboler og bilder fungerer kun når du har planleggeren festet magnetisk til kjøleskapet. |
Hvordan får jeg produktet mitt helt rent? |
Dersom du bruker våre whiteboardtusjer kan produktene enkelt vaskes rene med en fuktig klut (vi anbefaler microfiberklut). Hvis vann og klut ikke er nok, kan tusjrester vaskes bort med egnet whiteboard-vask eller væske som inneholder alkohol (antibac/håndsprit). Vennligst merk: Ikke bruk isopropanol (teknisk sprit). PS: |
Jeg bestilte tusjer sammen med min ukeplan/månedsplan, men de fulgte ikke med likevel. | Noen ganger setter tusj-pakken seg fast innerst i esken de blir levert i. Vennligst dobbeltsjekk om dette kan ha skjedd med dine tusjer og. Hvis ikke tar du kontakt med oss så skal vi selvsagt hjelpe deg: info@sjarmtroll.no |
Jeg mottok en "speilvendt" ukeplan, kan dere sende meg en ny? | Ukeplanen er laget slik at den skal henge på høykant med navnene øverst og ukedagene vertikalt. Se bildene her i nettbutikken. Det er altså ingen produktsjonsfeil, den må kun snus riktig vei :-) |
Gratis symboler 🤗
Hvor kan jeg laste ned gratis symboler til et produkt? |
Gratis symboler kan lastes ned herfra 😃 |
Hvordan fester jeg symbolene på produktet mitt? |
Dersom du har Oppgavekalenderen eller Stjernedryss gjør du følgende:
Dersom du har Månedsplan eller Ukeplan festet magnetisk til kjøleskapet gjør du følgende:
Dersom du har Månedsplan eller Ukeplan hengende på veggen eller et integrert kjøleskap:
|
Rabattkoder / tilbud
Har dere en rabattkode? |
Nei, dessverre. Siden etterspørselen på produktene våre er såpass høy, gir vi svært sjelden rabattkoder. Vi fokuserer heller på høy kvalitet og gode kundeopplevelser året rundt, fremfor tilbud og rabattkoder ❤️ Ingen grunn til å være redd for at det du bestiller fra oss kommer på tilbud noen dager senere. |
Kommer produktene deres på tilbud? |
Siden etterspørselen på produktene våre er såpass høy, har vi svært sjelden tilbud. Vi har heller ikke nok varer til å kjøre Black Friday eller julesalg. Vi fokuserer heller på høy kvalitet og gode kundeopplevelser året rundt ❤️ Ingen grunn til å være redd for at det du bestiller fra oss kommer på tilbud noen dager senere. |
Julegaver 🎁
Hvilke bytteregler gjelder mtp julegaver? |
Vi er ganske fleksible når det gjelder julegaver og ønsker selvsagt at både kjøper og mottaker skal bli fornøyde 🎁
|
Reklamasjon
Hva gjør jeg dersom det jeg mottar et produkt med feil eller mangler? |
Da hjelper vi deg selvsagt med dette! Ta et bilde av produktet og send en mail til oss der du beskriver hva som er galt med produktet: info@sjarmtroll.no |
Angrerett
Hva gjør jeg dersom jeg angrer på kjøpet mitt? |
Angrerettloven gir anledning til å angre ditt kjøp i sin helhet innen 14 dager. Det forutsettes at varen ikke er brukt og at forseglingen er intakt. Benytt orginalemballasjen ved retur. Last ned og fyll ut angrerettskjema og legg det ved. Kjøper betaler returporto. Tilbakebetalingen for produktet blir gjennomført straks vi har mottatt og kontrollert pakken. Vær oppmerksom på at din eventuelle faktura kan ha forfalt. Se flere salgsbetingelser her. |